Hotelijerstvo i ostali smještaji

Kamiks eko proaktivno surađuje s kupcima u hotelijerskoj industriji i ostalim smještajem i sličnim sadržajima u turizmu, kako bi zadovoljio zahtjeve revizija trećih strana i pružio sustave za kontrolu štetočina za poboljšanje poslovanja u cijeloj vašoj tvrtki.
serviceImage

Kao poduzeće, hoteli su dužni brinuti se za klijente, zaposlenike, izvođače i druge ljude u svojim prostorijama. To znači da se aktivnosti kontrole štetočina moraju provoditi sigurno i zakonito, od strane kvalificiranih stručnjaka.

Nudi potpunu bezbrižnost

Hoteli se moraju pridržavati niza zakona i propisa: zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti, zakona o sigurnosti hrane i zakona o zaštiti okoliša. Osim toga, neke životinje koje se mogu smatrati štetočinama obuhvaćene su zakonom o zaštiti divljih životinja.

Stjenice i druge štetočine mogu uzrokovati velike probleme hotelima i sličnim smještajima. Ako gosti pronađu stjenice, mogli biste dobiti negativne online recenzije, primijetiti pad rezervacija, pa čak i suočiti se s parnicom. Druge štetočine poput glodavaca i žohara također mogu oštetiti vaš rezultat i ugled. Kada se ne kontroliraju, ovi štetnici mogu brzo izmaknuti kontroli.Kako biste zaštitili svoje poslovanje, važno je imati proaktivnu, sveobuhvatnu kontrolu štetnika.

Prednosti kontrole štetočina u hotelijerstvu i ostalim smještajima

Prostrane sobe, prekrasni vrtovi, vintage namještaj i najnoviji sadržaji nisu dovoljni da privuku goste u hotel. Sve će to biti odbačeno ako gost ugleda ijednog nametnika u vašem hotelu. Ne samo da će taj gost proširiti loš glas o vašem hotelu, već će vas također navesti da platite skupu odštetu u svom hotelu.

Nekoliko glavnih prednosti efikasne usluge kontrole štetočina koju pruža Kamiks eko:

  1. održavanje poslovnog ugleda: Vaše hotelsko poslovanje neće biti u problemu zbog najezde štetočina.

  2. sprječava štetu na imovini i strukturi: redoviti tretmani za suzbijanje štetočina sprečavaju štetu koju uzrokuju ovi nametnici. Oni na kraju ne kontaminiraju samo hranu, već i oštećuju vaš namještaj, tepihe, podove i vrt.

  3. Osigurava sigurnost Vaših gostiju: Jedna od glavnih prednosti kontrole štetočina u hotelima i ostalim smještajima je ta što pomaže osigurati sigurnost Vaših gostiju od svih vrsta insekata i štetnika.

  4. Pomaže kod sigurnosti hrane: redovnim mjerama suzbijanja štetnika osiguravate sigurne uvjete skladištenja hrane.

  5. Uz redovite usluge kontrole štetočina, vlasnici i uprave mogu biti potpuno bezbrižni da vodi hotel ili smještajni kapacitet bez štetočina.


Čišćenje i dezinfekcija ventilacijskih i klimatizacijskih sustava u hotelijerstvu

 Čišćenje zračnih kanala i sustava ventilacije i klimatizacije važna je usluga za svaki zatvoreni prostor, poput poslovne zgrade ili trgovačkog centra, ali, to je još važnije za mjesta poput hotela, gdje ljudi borave i provode dosta vremena.

 

Kvaliteta zraka u zatvorenom prostoru veliki je izazov tvrtkama u kojima boravi veliki broj ljudi ili posjetitelja. Ukoliko kvaliteta unutarnjeg zraka postane loša, isto može izazvati razna oboljenja kod ljudi. Štoviše, većina ljudi će osjetiti razliku kada uđu u prostoriju s lošom kvalitetom zraka.

Na kvalitetu zraka u zatvorenom prostoru utječe nekoliko čimbenika. Prvo i osnovno - odakle dolazi zrak, kakve je kvalitete i čistoće zrak koji se upuhuje i sl. U većini hotela u pravilu zrak dolazi kroz ogromne sustave koji u sebi imaju ugrađene filtere. Ako se cijeli sustav ne čisti i dezinficira na ispravan način, zrak iz sustava koji se distribuira kroz hotel, bio do neke razine mogao biti „zagađen“.

 

Čist hotel prirodno će privući više gostiju, posebno u svijetu u kojem svaki klijent ili gost ima mogućnost objaviti recenziju online. Ova moć dana gostima čini pravilno održavanje hotela još važnijim. Gost koji dođe u uredno očišćenu sobu hotela ili nekog drugog smještaja, biti će zadovoljan te bolje ocijeniti uslugu smještaja. Čak i ako imate sav luksuz i pogodnosti koje bi gost želio, što će vam oni ako su uvjeti smještaja prljavi i zrak ustajao?

 

Uz redovnu kontrolu i preporuke, Kamiks eko vam može osigurati efikasno čišćenje sustava te tako indirektno utjecati da Vam se poveća ili zadrži dobru reputaciju i visoka ucjena Vaše usluge.

 

 

Čišćenje i dezinfekcija napa u hotelijerstvu i ostalim smještajima

 Učestalost čišćenja nape u Hrvatskoj regulirana je putem nekoliko propisa te se zahtjeva kvartalno provođenje. Čišćenje nape za ventilaciju moraju obavljati ovlašteni stručnjaci koji su završili program obuke i ovlašteni su za korištenje kemikalija i provođenje dezinfekcije. Kamiks eko postavlja visoke standarde obučenosti radnika koji provode ove procese.

 

Kako su nape, površine koje u hotelskim kuhinjama indirektno dolaze u kontakt sa hranom, odnosno mogu nakupinama nečistoća ugroziti sigurnost proizvoda, bitno je redovito obavljanje procesa čišćenja i dezinfekcije istih.

Nape koje se koriste u higijenski zahtjevnijim procesima, mogu taložiti masti na svojim površinama te tako direktno ugroziti požarnu sigurnost prostora i objekta. Zbog ove činjenice, znatno zaprljane nape potrebno je ispravno i redovno čistiti kako ne bi ugrozile vašu sigurnost.


Servis, čišćenje i dezinfekcija klima uređaja

Ispravnost klima uređaji (tzv. split jedinica) bitna je zbog same funkcionalnosti i sigurnosti uređaja. Istu je potrebno preventivno provoditi najmanje jednom godišnje, prilikom čega je poželjno napraviti čišćenje i dezinfekciju samog uređaja.

Prednosti redovitog servisiranja odnose se na zdravlje, higijenu, funkcionalnost i potrošnju električne energije.

Neispravni klima uređaji mogu uzorkovati razna oboljenja posjetitelja hotela ili smještajnih jedinica, a pogotovo u ljetnim periodima i sezonama, kada je korištenje ovih uređaja u pravilu kontinuiran.

 Servis, čištene i dezinfekciju klima uređaja provode profesionalni i educirani stručnjaci Kamiks eka.

 

 

Ispitivanje kvalitete zraka i čistoće površina

 Prema zahtjevima klijenata, u mogućnosti smo provesti uzorkovanje zraka i površina prije i poslije obavljenog čišćenja i dezinfekcije, a radi potvrde učinkovitosti provedenih procesa. Analize se provode u akreditiranom i ovlaštenom laboratoriju.